Sponsoring voor Larissa en Imke

Goed nieuws voor Larissa en Imke. Het nieuws dat hun nieuwe tandem duurder uitvalt dan begroot, is niet onopgemerkt gebleven. Penningmeester Dirk Vinke van de hen ondersteunende StichtingWedstrijdkleding Larissa en Imke VIPSport laat weten dat meerdere donaties zijn ontvangen. Bovendien heeft zich een nieuwe sponsor gemeld: Cirkant, een adviesbureau op het gebied van duurzame energie, eigendom van Jeroen Prummel uit De Waal.
‘Wij zijn uitermate verheugd om Larissa en Imke te kunnen sponsoren. Het teamwork en vertrouwen in elkaar dat zij laten zien, is iets waar we allemaal energie van krijgen. Wij wensen de coureurs dan ook heel veel succes met hun voorbereidingen op Tokyo’, motiveert Prummel zijn besluit om de meiden financieel te ondersteunen.
Ten slotte heeft Jumbo Texel aangekondigd de steun uit te breiden. De hoofdsponsor doet dat met een bedrag dat is verkregen uit bijdragen van leveranciers en een statiegeldactie.
Zoals bekend bereiden Larissa en Imke zich voor op de Paralympics, die eind augustus en begin september in Tokyo worden gehouden. Ze hopen er goud te veroveren op de tijdrit over 1 kilometer op de baan. Van 30 januari tot en met 2 februari doet het duo in Milton in Canada mee aan de wereldkampioenschappen.